مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه:

با ۱۰ درصد کاهش مصرف گاز و برق خاموشی نداریم

امیدعلی مرآتی گفت: خاموشی‌های ایجاد شده به صورت پراکنده در استان قابل برنامه‌ریزی از قبل نبوده و تنها با ۱۰ درصد کاهش مصرف گاز و برق، امکان استمرار تأمین مطمئن انرژی در استان فراهم می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  امیدعلی مرآتی در خصوص خاموشی‌های پراکنده برق در استان کرمانشاه، گفت: خاموشی‌های ایجاد شده قابل برنامه‌ریزی از قبل نبوده و تنها با ۱۰ درصد کاهش مصرف گاز و برق، امکان استمرار تأمین مطمئن انرژی در استان فراهم می‌شود.

او ادامه داد: افزایش مصرف برق و گاز توسط مشترکان خانگی و صنعتی در پی کاهش دمای هوا باعث ایجاد محدودیت در سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه‌های استان و تولید برق شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: در صورت تدام این شرایط و قطعی گاز نیروگاه‌ها اعمال خاموشی دور از انتظار نیست  از شهروندان مدیریت مصرف گاز و برق را خواستاریم تا کمترین میزان سهیمه خاموشی کشور به کرمانشاه اختصاص یابد.

مرآتی با اشاره به وجود ۷۸۵ هزار مشترک برق، بیان کرد: ۶۵۲ هزار مشترک از این تعداد خانگی، ۳ هزار و ۲۵۰ مشترکان عمومی، ۷ هزار و ۴۰۰ مشترکان کشاورزی، ۳ هزار و ۱۱ مشترک صنعتی و ۸ هزار و ۹۰۰ مشترک تجاری هستند که با صرفه جویی در مصرف گاز می‌توانند از خاموشی‌ها جلوگیری کنند، چون مشکلی در تامین برق نداریم فقط سوخت رسانی به نیروگاه‌های برق با مشکل روبرو شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: توزیع برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار