دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون بعد از برتری درهفته ششم مسابقات لیگ برتر در برابر تیم ایمان شیراز توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه مس سونگون درباره پیروزی پر گل این تیم در برابر ایمان شیراز در هفته ششم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بعد از تساوی که در بازی هفته گذشته برابر ملی حفاری به دست آوردیم، خدا را شکر امروز موفق شدیم با یک بازی بسیار خوب و تاکتیکی تیم ایمان شیراز را شکست دهیم. تیم ما در بازی امشب با تجربه‌تر بازی کرد و به همین دلیل توانستیم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کرده و تیم خوب ایمان را شکست دهیم. به نظر من این شکست چیزی از ارزش‌های تیم فوتسال ایمان شیراز کم نمی‌کند و من امیدوارم این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر موفق باشد.

دروازه بان تیم ملی فوتسال درباره انتخاب شدنش به عنوان ۱۰ گلر برتر جهان در سال ۲۰۲۰ بیان داشت: من برای چهارمین سال است که این عنوان را به دست آوردم. به طوری که در سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ توانستم برای چهارمین سال در جمع ۱۰ گلر برتر جهان قرار بگیرم و الان نماینده دروازه بانان ایران و آسیا هستم و امیدوارم بتوانم عنوان خوبی را کسب کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار