سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد گفت: الزامات و اولویت‌های بودجه‌ای شهرداری برای سال ۱۴۰۰ در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید بیکی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد گفت: الزامات و اولویت‌های بودجه‌ای معاونت ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری برای سال ۱۴۰۰ در حال بررسی است.

مجید بیکی از تداوم برگزاری جلسات فنی و مستمر با معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران مناطق شهرداری در راستای تدوین نهایی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری خبر داد و اظهارداشت: در روز‌های اخیر با حضور معاون خدمات شهری، رؤسای سازمان‌های زیرمجموعه خدمات شهری و با محوریت مدیر برنامه و بودجه معاونت برنامه ریزی، بودجه سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری، آتشنشانی و خدمات ایمنی، آرامستان‌ها و مدیریت پسماند مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و اولویت‌های حوزه خدمات شهری در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری یزد نهایی شد.

این مسئول بیان داشت: برگزاری مانور ستاد مدیریت بحران، خرید تجهیزات و خودرو برای حوزه مدیریت بحران، اجرای سیستم حریق برای پارک‌ها و طرح راهبردی نقشه مدیریت بحران از جمله آیتم‌هایی بود که مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نسبت به افزایش و کاهش بودجه در برخی آیتم‌ها با توجه به سقف بودجه‌ای تصمیم گیری شد.

 انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.