محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با مسائل مختلف و دربی ۹۴ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد دربی ۹۴ تهران گفت: استقلال در دربی ترسو بازی کرد. این بازی یکی از کم حاشیه‌ترین دربی‌های چند سال اخیر بود. در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم. بازی بیشتر در میانه‌های میدان بود و پاس‌های زیادی بین بازیکنان رد و بدل شدند. استقلال می‌توانست بعد از گل اول به تعداد گل‌های خود اضافه کند، اما عقب نشست.

او در مورد درخشش مجدد مهدی قایدی بیان کرد: مهدی قایدی در بوشهر احیا شد و یکی از مهره‌های کلیدی استقلال به حساب می‌آید. خدا پدر و مادر قایدی را بیامرزد که در دقایق آخر گل زد و روی خیلی از مسائل سرپوش گذاشت.

نوری در رابطه با انتقاد هواداران استقلال به محمود فکری تصریح کرد: استقلال بد نتیجه نگرفته است و در رده دوم جدول حضور دارد؛ یک سری از هواداران خطی برخورد می‌کنند و در فضای مجازی تمرکز تیم را بهم می ریزند.

او افزود: باید از محمود فکری و کادر فنی حمایت کنیم، چون استقلال تا این جای فصل امتیاز خوبی گرفته است. فکری برای سیستم مورد نظر خود نیاز به زمان دارد.

نوری در رابطه با فسخ قرارداد میلیچ گفت: فسخ میلیچ غیر حرفه‌ای و به دور از انسانیت انجام شد؛ تعجب کردم چطور میلیچ ایران را ترک کرد. صد در صد از قبل برنامه ریزی شده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، پیشکسوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار