محمدعلی الحوثی: استفاده سیاسی از خشونت، تروریسم است

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن بار دیگر بر نقش آمریکا در کشتار مردم یمن تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن طی چند پیام توییتری به اقدام آمریکا در گنجاندن انصارالله یمن در لیست گروه‌های تروریستی و تحریم تعدادی از مقامات آن واکنش نشان داد.

محمدعلی الحوثی نوشت: تهدید به خشونت یا استفاده از آن برای اهداف سیاسی تروریسم است. این چیزی است که دولت ترامپ برای تروریستی نامیدن هرکس که بخواهد استفاده می‌کند.

عضو شورای عالی سیاسی یمن افزود: آمریکا فلسطینی‌ها را تروریسم می‌نامد و اشغالگران را رها می‌کند، رزمندگان عراقی را که با داعش جنگیده اند یا انصارالله یمن را که با متجاوزان آمریکایی-سعودی-اماراتی و متحدان آن مانند القاعده و داعش در یمن می‌جنگند را تروریسم می‌نامد.

وی تصریح کرد: پمپئو چگونه تصمیم می‌گیرد که بگوید انصارالله غیرنظامیان را می‌کشد، در حالی که خود او و رئیسش در کشتار مردم و کودکان یمن مشارکت دارند؟

وی در پاسخ به توییت کریس مورفی، یکی از سناتور‌های آمریکا اضافه کرد: آقای سناتور، آن دو چگونه می‌توانند این تصمیم را بگیرند در حالی که تصمیم شما‌ها برای توقف مشارکت در جنگ علیه یمن را رد کردند و در پس حمله به کنگره قرار داشتند؟

الحوثی در پایان گفت: آنچه علیه انصارالله صورت گرفته یک پروپاگاندای رسانه‌ای تحت اشراف مؤسسات بین المللی برای شیطان سازی آنهاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار