محمدعلی الحوثی اعلام کرد هدف از حضور امارات در یمن برای جنگ علیه انصارالله نیست بلکه برای اجرای برنامه‌های رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله در برنامه «لقاء الیوم» شبکه الجزیره اعلام کرد امارات به بهانه مبارزه با نیرو‌های یمنی به کشور آمد، اما در حقیقت برای اجرای نقشه‌ها و برنامه‌های رژیم صهیونیستی وارد یمن شده است.

الحوثی افزود: طرح‌ها و برنامه‌های امارات روشن و آشکار است و این کشور برای اجرای برنامه‌های اسرائیل به یمن آمد.

عضو ارشد انصارالله با تاکید بر اینکه هیچ مذاکرات محرمانه‌ای میان این جنبش و نیرو‌های ائتلاف سعودی وجود ندارد، گفت: امارات و عربستان سعودی به عنوان دو عضو این ائتلاف خواهان صلح نیستند و در برابر تمامی تفاهماتی که با میانجی‌گری بین‌المللی حاصل می‌شود، کارشکنی کرده و برای شکست آن و نرسیدن به توافق صلح تلاش می‌کنند.

الحوثی همچنین با اصل گفتگو و مذاکره با نمایندگان دولت مستعفی یمن مخالفت کرد و گفت: این افراد تنها ابزار ائتلاف هستند که برای تحقق دستآورد‌های شخصی به قیمت منافع ملی یمن تلاش می‌کنند.

او ضمن اعلام آمادگی انصارالله برای مذاکره و صلح متعهد شد تا زمانیکه تجاوزات عربستان و امارات علیه یمن ادامه دارد، حمله به عمق عربستان سعودی را ادامه دهند.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن بر ضرورت مقابله با دشمن با استفاده از تمامی ابزار‌های بازدارندگی تأکید کرد و گفت: جنگ ادامه دارد و هرگز متوقف نخواهد شد مگر اینکه امارات و عربستان سعودی دست از حمله و تجاوز بردارند.

محمدعلی الحوثی در پایان این مصاحبه با اشاره به امضای توافق عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی گفت: آن‌ها با اسرائیل سازش می‌کنند در حالی که ملت یمن را در خاک خود به قتل می‌رسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار