سرهنگ ولیپور گودرزی از کشف تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب گفت: به دنبال اعلام رئیس مجتمع شماره ۲ تعزیرات حکومتی تهران و رئیس شعبه ۶۰ آن تعزیرات مبنی بر پخش مقادیری داروی کمیاب و قاچاق مرتبط با ویروس کرونا به صورت خارج از شبکه توزیع، در بزرگراه همت، ماموران گشت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل اعزام شدند و با راهنمایی شخصی که اطلاعات کاملی از مظنون داشت متوجه فردی شدند که با یک کوله پشتی در حال پرسه زنی بود.

وی ادامه داد: با رعایت موازین شرعی و قانونی فرد مذکور متوقف شد که در بازرسی از کوله پشتی وی سه دستگاه فیلتر تصفیه هوا و یک دستگاه کارتخوان کشف شد که فیلتر‌ها فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی بودند.

سرهنگ گودرزی گفت: فرد دستگیر شده مدعی بود یک پیک موتوری است و برای یک شرکت کار می‌کند، در نهایت متهم به همراه کالا‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد و کارشناسان ارزش تقریبی کالاها را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار