بیست و نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان (منزل و اداری) با حضور جمعی از برترین تولیدکنندگان حوزه این صنعت در کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: برای برگزاری این نمایشگاه تمهیدات خاصی در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به گندزدایی و ضدعفونی مداوم تمام سطوح، کاهش تعداد غرفه‌ها و افزایش عرض راهرو‌ها در جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تعداد بازدیدکنندگان در سالن‌ها با سانس بندی و ارائه نوبت به بازدیدکنندگان، الزام به استفاده از ماسک برای تمام افراد، پایش سلامت مراجعه کنندگان با استعلام کد ملی از سامانه وزارت بهداشت و علوم پزشکی و تب سنجی اشاره کرد.

سید محمود موسوی در خصوص ارائه نوبت ورود به بازدیدکنندگان در جهت کنترل تعداد بازدیدکنندگان در سالن‌های نمایشگاه گفت: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه سانس بندی شده تا با مدیریت تعداد افراد حاضر در سالن‌ها از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

او افزود: روزانه دو سانس از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶:۱۵ و از ۱۶:۴۵ تا ۱۹:۳۰ برای این نمایشگاه تعیین شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند جهت تهیه نوبت ورود خود به صورت کاملاً رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس WWW.FARSFAIR.IR مراجعه کنند.

او همچنین گفت: این نمایشگاه در پنج سالن سرو، بهار، نرگس، حافظ و ملاصدرا با حضور ۱۲۸ شرکت از سراسر نقاط کشور که ۲۳ درصد آن‌ها از استان فارس و مابقی از استان‌های آذزبایجان شرقی، خراسان رضوی، تهران، زنجان، مرکزی و البرز هستند، برگزار می‌شود.

تمامی علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از روز سه شنبه ۲۳ دی ماه ۱۳۹۹ تا روز شنبه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۹ همه روزه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۹:۳۰ با همراه داشتن کارت ملی و تهیه نوبت ورود به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار