بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس از برگزاری این نمایشگاه‌ها در ۵ سالن بهار، سرو، نرگس، ملاصدرا و حافظ و فضای باز نمایشگاهی خبر داد و گفت ۱۹۰ مشارکت کننده از سراسر نقاط کشور در فضایی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع به ارائه آخرین و جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

سید محمود موسوی گفت: نقش نمایشگاه‌ها برای ایجاد فرصت‌های بازاریابی، فروش، برندسازی و شبکه سازی بسیار حائز اهمیت است و اجتماع واحد‌های تولیدی در یک زمان و مکان خاص از سراسر کشور علاوه بر رونق اقتصاد بومی سبب رونق تولید، اشتغالزایی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف خواهد شد که در این راستا برگزاری نمایشگاه مبلمان به عنوان یک صنعت زودبازده، اشتغالزا و با ارزش افزوده بالا علاوه بر کمک به رونق تولید میتواند موجب توسعه صادرات غیر نفتی و پیشرفت اقتصادی کشور گردد.

او با اعلام اینکه مشارکت کنندگانی از استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اصفهان و آذربایجان غربی در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: ۳۰ درصد از غرفه داران بیست و هشتمین نمایشگاه مبلمان فارس را تولیدکنندگان و فعالان عرصه مبلمان و دکوراسیون استان فارس تشکیل داده اند.

موسوی اظهار کرد: این نمایشگاه با حمایت و نظارت مستقیم اتحادیه صنف درودگران و مبلسازان شیراز برگزار و بازدید کنندگان جهت خرید از این نمایشگاه هنگام انعقاد قرارداد فقط ۲۰ درصد مبلغ را پرداخت کرده و مابقی هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش خود به صورت صحیح و سالم پرداخت کنند.

تمامی علاقه‌مندان و عموم مردم می‌توانند جهت بازدید از جدیدترین محصولات ارائه شده در حوزه مبلمان و دکوراسیون داخلی تا روز شنبه ۲۸ دی ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار