نرخ کرایه خودرو‌های مسافربر در آبادان مورد نظارت قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،طاهری معاون عمرانی فرماندار ویژه آبادان امروز در بازدید از پایانه مسافربری آبادان با اشاره به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا گفت: تمامی تاکسی داران موظفند در هر سرویس تنها ۳ مسافر را جابجا کنند در غیر این صورت از جانب پلیس راه در محور آبادان - اهواز و آبادان - ماهشهر جریمه خواهند شد.

او افزود: با توجه به کاهش مسافر در هر سرویس قیمت و نرخ کرایه افزایش یافته است و این نرخ نامه‌ها از سوی اداره راه و راهداری و تاکسیرانی مشخص و به رانندگان ابلاغ شده است.

معاون عمرانی فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: رانندگان تاکسی‌های دولتی نباید کرایه بیش از نرخ مشخص شده را دریافت کنند و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می توانند شکایت کنند و مجوز خودرو یا شرکت لغو خواهد شد.

طاهری گفت: در محور‌هایی مانند اروندکنار و چوئبده که مجوز تاکسی و مسافربری تاکسی‌ها وجود ندارد، با ساماندهی خودرو‌های شخصی از شرکت‌ها و آژانس‌های حمل و نقل خواسته شده با نصب تابلو باعث شناسایی خودرو‌های مسافربر در این محور شوند.

ایجادی مدیر اداره راه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آبادان نیز در این بازدید گفت: خودرو‌هایی که بیرون از پایانه اقدام به جابه جایی مسافر می‌کنند مجوز رسمی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ندارند و زیر پوشش این اداره نیستند.

او افزود: این خودرو‌ها به صورت شخصی فعالیت می‌کنند لذا در صورت رعایت نکردن نرخ کرایه‌ها نمی‌توان با آن‌ها برخورد کرد.

مدیر اداره راه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آبادان در ادامه از مردم خواست برای جابه جایی و مسافرت از تاکسی‌های درون پایانه استفاده کنند.

ایجادی افزود: نرخ کرایه‌های مصوب شده در تمامی دفاتر پایانه نصب و در معرض دید مسافر قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.