معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۸۲۵ نفر از طریق آزمون بهمن ماه سال جاری در این دانشگاه جذب و بکارگیری می‌شوند. ‍

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، نادر طرهانی‌نژاد،معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان روز سه‌شنبه با بیان اینکه این آزمون بزرگترین آزمون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است اظهارکرد: در این آزمون برای نیرو‌های شرکتی، قراردادی و طرحی که در بخش‌های کرونا فعالیت داشته و به طور مستقیم به ارائه خدمت سلامت و مراقبت از بیماران پرداخته اند امتیاز ویژه‌ای در نظر گرفته و در دفترچه‌های آزمون به جزئیات آن اشاره شده است.

او بیان کرد: از ۸۲۵ مجوز استخدامی، ۹۶ مورد برای نیرو‌های بهورز است و ۷۲۹ مورد نیز به سایر رشته‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی اختصاص یافته است.

او ادامه داد: عمده‌ترین ردیف‌های استخدامی استان شامل ۱۷۱ پرستار، ۵۲ پزشک، ۷۳ ماما، ۱۳۰ نیروی فوریت‌های پزشکی، ۹۰ کارشناس بهداشت خانواده، محیط و حرفه ای، ۳۷ کارشناس آزمایشگاه، ۳۷ نفر در حوزه مبارزه با بیماری‌ها و ۳۳ کارشناس فناوری اطلاعات سلامت اختصاص دارد.

طرهانی‌نژاد افزود: ثبت نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون تا روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ ادامه دارد و تاریخ برگزاری آن نیز روز جمعه ۲۴ بهمن امسال است.

او تاکید کرد: داوطلبان هنگام ثبت نام، هر سه دفترچه مرحله اول، اصلاحیه و مرحله دوم را با دقت مطالعه و سپس اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.