دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، گفت: باید شرایط برای حرف زدن و تذکر دادن مردم که حقی شرعی، قانونی و انسانی است فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سلیمان مهدوی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس،  بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر متعلق به مردم است و مسئولان تنها باید زمینه‌های احیای آن را فراهم کنند.

او، تصریح کرد: باید شرایط برای حرف زدن و انتقاد کردن مردم که حق قانونی و شرعی و انسانی آن ها است فراهم شود زیرا مردم باید امر به معروف و نهی از منکر را اجرایی کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، ادامه داد: مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد به دلیل وجود نگاه‌های حاکمیتی و مدیریتی بوده در حالی که باید شرایط برای فعالیت مردم فراهم شود و نگاه عدالت اجتماعی توسعه پیدا کند که این امر مهم وظیفه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

مهدوی، افزود: امر به معروف و هی از منکر باید تبلیغ شود که امام جماعت‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، با اشاره به اینکه امام جماعت ادارات باید فضا را برای حرف زدن و تذکر دادن کارمندان فراهم کنند، اضافه کرد: امام جماعت باید در ادارات به گونه‌ای رفتار کند که فضای مناسب در اختیار کارمندان قرار گیرد و بتوانند با مدیر مجموعه صحبت و تذکر دهند.

او،  اظهار کرد: تبلیغات اسلامی استان فارس در موضوع احیای امر به معروف و نهی از منکر فعالیت‌های مناسبی داشته که انتظار می رود این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.