مرحله جدید رزمایش دفاع زیستی با فعالیت ایستگاه سیار سلامت و با مشارکت آمران سلامت در مناطق روستایی و شهری شهرستان لامرد اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ سید محمود جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد، گفت: به منظور کنترل بیماری کرونادر موج سوم، سپاه لامرد به همراه گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، و قرارگاه‌های محله محور طرح راه اندازی ایستگاه‌های امر به معروف و راهنمایی مردم را اجرایی کرده است.

او، بیان کرد: ستاد ملی مدیریت و کنترل بیماری کرونا درصدد استفاده از ظرفیت و توان سپاه و بسیج برای مقابله با این بیماری به عنوان یک برنامه راهبردی برآمد.

جعفری، با اشاره به اجرای رزمایش آمران سلامت، هر پایگاه بسیج یک پایگاه امداد، تصریح کرد: به همین منظور پایگاه‌ها را تبدیل به پایگاه‌های امداد در تمام عرصه‌ها کرده و طبق شیوه نامه‌های جدید عمل می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد، ادامه داد: در همین راستا تمام پایگاه‌های بسیج، با چند رویکرد وارد صحنه شده اند که یکی از این رویکردها امر به معروف و نهی از منکر در حوزه بهداشت است تا هم افرادی که ماسک نمی‌زنند را آموزش و توجیه کرده و فواید استفاده از ماسک را به آن ها بگویند.

او، افزود: آگاهی بخشی به جامعه و قطع زنجیره انتقال با کمک به کاهش بیماری کرونا در سطح محلات لامرد و دعوت مردم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله اهداف اجرای  رزمایش دفاع زیستی و مبارزه با کرونا است.

جعفری، اضافه کرد: رزمایش دفاع زیستی و مبارزه با کرونا، با مشارکت ۲۲ پایگاه مقاومت بسیج، نیروهای جهادی، کانون محسنین افغانستانی‌های مقیم لامرد و با حضور تنی چند از مسئولان محلی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار