وزش باد شدید همراه با احتمال خسارت و افزایش ابر از عصر پنجشنبه در خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا شنبه هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شدت وزش باد در مشهد و شمال غرب استان بیشتر و با احتمال خسارت به سازه‌های موقت همراه است.
 
او افزود: شاخص کیفیت هوای مشهد و شهرستان‌های صنعتی خراسان رضوی امروز و فردا ناسالم است که به دنبال وزش باد پیش بینی شده در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته از شدت آلایندگی‌ هوا کاسته خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه روند افزایشی دمای هوا در خراسان رضوی تا روز جمعه ادامه دارد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای مشهد تا جمعه به ۲۲ درجه خواهد رسید.

فاروقی بیان کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد چهار درجه زیر صفر بود که شب‌های آینده چند درجه افزایش خواهد یافت.

او تصریح کرد: نیشابور با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه زیر صفر و کلات با بیشینه دمای هوای ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین سرعت وزش باد در این مدت در سرخس با شدت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.