رییس اداره دامپزشکی ایرانشهر گفت:بیش از هفت هزار و ۴۰۰ راس دام سبک علیه انواع بیماری‌های دامی در بخش بزمان این شهرستان به طور رایگان واکسینه شدند.

محمدامین حسینی رییس اداره دامپزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در ماموریت روز گذشته کارشناسان دامپزشکی دام‌های سبک بخش بزمان ایرانشهر مورد پایش و مراقبت انواع بیماری‌های دامی قرار گرفتند.

او تصریح کرد: این ماموریت جهادی در راستای واکسینه کردن دام‌های سبک در بخش بزمان، روستا‌های چاه‌قربان، قزلباش، پاگ و عشایر حومه از سوی هفت نفر از کارکنان اداره دامپزشکی اعزامی از ایرانشهر انجام شد.

رییس اداره دامپزشکی ایرانشهر تصریح کرد: دامپزشکی این شهرستان با هدف آشنایی شهروندان و دامداران با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام کلاس و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کند که در این کارگاه‌ها روستاییان و دامداران می‌توانند آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

او با بیان این که واکسیناسیون دام‌ها به صورن رایگان انجام می‌شود بیان کرد: از دامداران درخواست می‌شود تا همکاری لازم را با گروه‌های اعزامی دامپزشکی به منظور واکسینه‌شدن دام‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار