فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شرایط تیم خود توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شرایط و نتایج این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر عنوان کرد: تیم ما در بازی با نفت آبادان بسیار خوب عمل کرد. آن ها به غیر از آن شوت و گلی که به ما زدند، موقعیتی نداشتند. تیم ما در این بازی موقعیت‌های خوبی داشت و بسیار برتر و بهتر از تیم حریف بازی کردیم؛ می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما متاسفانه نشد.

او ادامه داد: ‌تیم ما در بازی‌های گذشته نیز موقعیت‌های کمی به حریفان می‌داد، اما بی دقتی مهاجمان و بدشانسی‌های بسیاری که در بازی‌ها می‌آورد، شرایط را برای ما سخت کرده اند.

فاضلی گفت: نساجی فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند. من به عنوان سرمربی این تیم مطمئن هستم که تیم ما به لیگ باز می‌گردد و نتایج بهتری خواهد گرفت.

سرمربی نساجی گفت: تیم ما در این فصل تغییرات فراوانی داشته است که باعث ایجاد مشکلاتی برای تیم ما شده‌اند. من به تمام هواداران واقعی نساجی حق می‌دهم که از نتایج تیم ما ناراضی باشند، اما متاسفانه تیم دچار بدشانسی شده است.

او گفت: من اعتقاد دارم که این شرایط بد با یک نتیجه خوب به اتمام می‌رسند و ما به شرایط خوب خود که در هفته‌های ابتدایی لیگ نیز داشتیم، باز خواهیم گشت.


بیشتربخوانید 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار