در مراسم CES 2021 رخ داد؛

ربات خانه دار سامسونگ معرفی شد / اتصال Samsung Health به تلویزیون‌های سامسونگ

شرکت سامسونگ در کنفرانس خود در مراسم CES 2021 از ربات‌های خانه دار پرده برداری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین شرکت بزرگ حاضر در مراسم CES 2021 شرکت سامسونگ است که ساعتی پیش کنفرانس خود را برگزار کرد، اما در این کنفرانس خبری از معرفی خانواده S21 نبود و شرکت سامسونگ به معرفی تلویزیون و ربات جدیدی که می‌تواند زندگی بسیاری از افراد را تغییر دهد پرداخت. مدیر بخش تحقیقات سامسونگ مسئولیت مجری‌گری در این مراسم آنلاین را بر عهده داشت و وی در ابتدای مراسم اعلام کرد که هدف سامسونگ توسعه هوش مصنوعی و استفاده از این فناوری در منازل است. سامسونگ در این رابطه اعلام کرد که سال گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا افراد وقت زیادی را در منازل خود سر کردند و به این نتیجه رسیدند که می‌توانند از طریق فناوری بسیاری از مشکلات خود را برطرف کنند.

لوازم خانگی جدید سامسونگ

بر اساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ یخچال جدیدی طراحی کرده است که قابلیت‌ نگهداری مواد غذایی به صورت کاملا تازه را دارد. دومین محصول معرفی شده توسط سامسونگ تلویزیون LED جدید این شرکت با نمایشگر Infinity و باریک است که کیفیت نمایش حیرت آوری را به افراد نمایش خواهد داد.

نمایشگر جدید سامسونگ در اندازه ۱۱۰ اینچ طراحی شده است که از فناوری MICRO LED و قابلیت 4Vue استفاده می‌کند. گفتنی است؛ سامسونگ از سرویس پخش Samsung TV Plus نیز رونمایی کرد که از ابتدای بهار آینده در دسترس کاربران استفاده کننده از تلویزیون‌های این شرکت قرار خواهد گرفت.

تلویزیون سامسونگ

معرفی سرویس Samsung SmartThings

این سرویس به منظور کنترل کامل لوازم خانگی هوشمند سامسونگ طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های بسیار جالب این سرویس قابلیت Whisk’s Food AI است که وعده‌های غذایی مورد نیاز کاربر در طول هفته را به وی یادآوری خواهد کرد، گفتنی است این نرم افزار از طریق مواد غذایی قرار گرفته در یخچال و سنجش ارزش غذایی آن‌ها از طریق نرم افزار به کاربر وضعیت تغذیه در هفته را اعلام خواهد کرد. این نرم افزار امکان اتصال به فروشگاه‌ها را داشته و می‌تواند به صورت خودکار سفارشات را ثبت کند.

قابلیت جدید نرم افزار Samsung Health

سامسونگ به نرم افزار سلامتی خود قابلیتی جدید را اضافه کرده است که باعث می‌شود کاربر امکان کنترل کامل حرکات ورزشی در خانه را داشته باشد و از مربی شخصی خود در خانه استفاده کنند. ویژگی Smart Trainer به نرم افزار Samsung Health اضافه شده است که به طور کامل میزان کالری مصرف شده و حرکات ورزشی کاربر را محاسبه می‌کند و این نرم افزار به طور کامل با دستیار صوتی شرکت سامسونگ ارتباط برقرار کرده و می‌تواند از طریق فرامین صوتی وضعیت جسمانی کاربر را به وی یادآوری کند.

نکته بسیار مهم معرفی شده در نسخه جدید این نرم افزار، اتصال کامل آن به تلویزیون و امکان کنترل حرکات ورزش توسط تلویزیون‌های جدید سامسونگ است.

ربات‌های خانه دار سامسونگ

ربات‌های خانه دار سامسونگ

ربات JetBot 90 AI+

سامسونگ در کنفرانس خود گجت‌های خانه داری را معرفی کرد که اولین گجت این شرکت یک جاروبرقی هوشمند با نام JetBot 90 AI+ است که از فناوری تشخیص اشیا استفاده می‌کند و می‌تواند بهترین مسیر برای تمیز کردن اتاق را پیدا کند. این ربات از سنسورها LiDAR و سنسورهای سه بعدی استفاده می‌کند و از هوش مصنوعی پیشرفته استفاده می‌کند که باعث می‌شود این ربات از جذب اشیا کوچک و کابل خودداری کند.

ربات Samsung Bot Care

شرکت سامسونگ از یک ربات خانه دار رونمایی کرد که می‌تواند به عنوان یک خدمتکار به افراد کمک کند و حتی امکان مراقبت از افراد بیمار را نیز داراست. این ربات با استفاده از هوش مصنوعی رفتارهای کاربر را بررسی کرده و در صورت جا افتادن کاری در طول روز آن را به کاربر یادآوری خواهد کرد. این ربات امکان آوردن غذا و نوشیدنی را نیز دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار