مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، گفت: بازگشایی مدارس فارس منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، با اشاره به اینکه میزان جذب دانشجو و میزان نیاز آموزگار همسان نیست، بیان کرد: باید با ریتمی برنامه ریزی شود که نبود تناسب به حداقل برسد.

او،  با تکرار این موضوع که نیاز به ۱۲ هزار آموزگار کار را دشوار کرده است، تصریح کرد: همه دستگاه دولتی برای جذب نیرو گزینش دارند و دخل و تصرفی در این زمینه به هیچ عنوان پارتی بازی وجود ندارد.

اسماعیلی، در مورد سند تحول ادامه داد: در ۲ بعد فلسفی و راهکارها سند تحول را می‌بینیم که ۱۲۱ راهکار در این سند قرار دارد که دانه به دانه برای آن برش در نظر گرفته شده  و ۲ مجلد برنامه در فارس به این منظور تدوین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، افزود: فارس اولین استانی است که دبیرخانه اجرایی سند تحول دارد.

او، با اشاره به اینکه  استان فارس طرح ویژه ای در زمینه سند تحول دارد و به سوی مدرسه سالم است، اضافه کرد: در این طرح به طور محله به محله سند تحول اجرا  و ملی شود.

 اسماعیلی، با تاکید بر  وجود رنگ بندی‌ اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا در شهرها اظهار کرد: از جنبه آموزشی و تربیتی صد درصد موافق بازگشایی مدارس هستیم اما از بابت سلامت مردم این ستاد ملی کرونا است که رنگ بندی می‌کند و ما مطابق رنگ بندی آموزش را دنبال می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، گفت: در بهترین حالت میزان راندمان آموزش در دوران کرونا۵۰ درصد بیشتر نبوده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار