سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: تردد در شهر‌های زرد به زرد، زرد به آبی و آبی به زرد مجاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو سرپرست فرمانداری مهاباد اظهار کرد:  با آزاد شدن تردد بین شهر‌های زرد و آبی پس از ۵۰ روز ممنوعیت، برنامه‌ریزی برای سفر‌های بین شهری از سر گرفته شد، هرچند هنوز تردد به ۳۷ شهر شمالی کشور ممنوع و مشمول جریمه است.

خدرلو افزود: وزارت بهداشت ۷ شهر را قرمز، ۳۰ شهر را نارنجی، ۲۱۹ شهر را زرد و ۱۹۲ شهر را آبی (شاخص جدید) اعلام کرده است. براساس اعلام دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا نیز تردد بین شهر‌های زرد و آبی بدون مجوز و جریمه امکان‌پذیر شده است، اما ممنوعیت ورود خودرو با پلاک غیربومی به شهر‌های قرمز و نارنجی کماکان ادامه دارد.

خدرلو با اعلام اینکه مجوز تردد بین شهر‌های زرد به زرد، زرد به آبی و آبی به زرد نیاز نیست، اضافه کرد: محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ادامه دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های گروه قرمز و نارنجی ممنوع است.

او اذعان کرد: ورود و خروج خودرو‌های شخصی از شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع و ورود پلاک‌های غیربومی به این شهر‌ها نیز ممنوع است.

سرپرست فرمانداری مهاباد یادآور شد: شهروندان برای سفر‌های ضروری به شهر‌های قرمز و نارنجی باید از طریق فرمانداری مجوز بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.