سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: تداوم همکاری مردم در استفاده از ماسک و حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند در تغییر وضعیت کرونایی از زرد به "آبی" ثمر بخش باشد.

عارف خدرلو سرپرست فرمانداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: محدودیت‌هایی که از ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور هر بار به شکل‌های مختلف اعمال شد، توانست روند گسترش این ویروس را تا حدودی کنترل کند، ولی ادامه این روند به نحوه ادامه مشارکت مردم بستگی دارد و انتخاب میان محدودیت‌های کرونایی یا محروم شدن از سلامتی همچنان پیش روی شهروندان است.

بیشتر بخوانید

خدرلو با اشاره به کاهش بار بیماری کرونا افزود: بر این اساس وضعیت جدیدی تحت عنوان رنگ آبی یا کم خطر برای شهر‌ها تعریف شده است که بر این اساس پس از گذر از وضعیت زرد شهر‌ها به یک باره به رنگ سفید نمی‌رسند و به وضعیت آبی خواهند رفت که به معنای از بین رفتن ویروس در آن منطقه نیست.

این مقام مسئول بیان کرد: گذشت زمان ادبیات مقابله با بیماری کرونا به ما یاد داد که استفاده از ماسک، دستورالعمل‌های بهداشتی و برگزار نشدن مراسم‌ اجتماعی می‌تواند از ابتلا به این بیماری موثر باشد.

سرپرست فرمانداری مهاباد با بیان اینکه موج چهارم کرونا در کمین شهروندان است، اذعان کرد: شهروندان نسبت به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در موج چهارم کرونا جدی باشند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.