آیا وضعیت آب شرب روستای نیزل در مریوان بهبود می یابد؟

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت آب شرب مردم روستای نیزل در شهرستان مریوان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شیوا قاسمی‌پور نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در تشریح بازدید از دهستان کوماسی، گفت: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی شبکه آب شرب روستای نیزل تخصیص داده شده است.

شیوا قاسمی‌پور نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در سفر به روستای نیزل، آخرین روستای بخش مرکزی مریوان از تصویب نهایی گازکشی به این روستا خبر داد و گفت: چهار روستا در این نقطه علی‌رغم صعب‌الاعبور بودن مسیر از نعمت گاز طبیعی بی‌بهره بودند که بزودی عملیات گازرسانی آن‌ها آغاز خواهد شد.

قاسمی‌پور بر لزوم تامین آب شرب و بهسازی شبکه آب رسانی این روستا تاکید کرد و افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم این روستا بحث تامین آب شرب سالم و پایدار بودو ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تامین آب شرب روستای نیزل تخصیص داده شد و برابر وعده مدیرکل آبفای استان کردستان، این مهم سال آینده شروع خواهد شد.

نماینده مردم مریوان در مجلس یادآورشد: دو مشکل حیاتی جاده و اینترنت هم از دیگر مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت که قرار است نشست‌هایی در این زمینه با مسئولین استانی و کشوری صورت پذیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.