مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: درخواست‌های کمک ۷۶۱ آسیب دیده معرفی شده از دفتر مقام معظم رهبری مبلغ ۲۱ میلیارد ریال وام و کمک بلاعوض به افراد مستحق حمایت و مساعدت اعطا شد.

 محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  با اشاره به ای که تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر آسیب دیدگان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت اعطا می‌شود گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان ، به‌ویژه در بخش اشتغال، مسکن و کارگشایی، این نهاد درخواست‌های مساعدت ۷۶۱ آسیب دیده غیر مددجوی ساکن البرز را که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی شده بودند را بررسی و نهایتاً ضمن پرداخت ۲۱ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض به ۳۷۸ نفر ، ۶۶ خانوار را نیز تحت حمایت قرار داد و ۴۱ خانوار نیز مشمول بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال شدند.

مدیرکل کمیته امداد البرز در خصوص ضمانت وام‌های مددجویی و سایرآسیب دیدگان گفت:: تسهیلات این نهاد به مددجویان و آسیب دیدگان نسبت به سایر بانک‌ها با ضوابط به مراتب آسان‌تری اعطا می‌شود.

محمدی فرد  گفت: وام‌های پرداختی صندوق امداد ولایت تا سقف پنج میلیون تومان بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز با کارمزد ۳ درصد اعطا می‌گردد.

او با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، افزود: اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌ بانکی، عدم دریافت جریمه دیرکرد اقساط و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله ویژگی‌های صندوق امداد ولایت است.

انتهای پیام /ر   .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.