نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان فارس در حمایت از مرکز جامع اتیسم فارس لحظه‌ای تعلل نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکزجامع اتیسم فارس، گفت: کارکردن در مراکز درمانی، بازپروری، توانبخشی معلولان ذهنی و حرکتی به‌ویژه کار کردن در مراکز نگهداری کودکان اتیسم بسیارسخت وطاقت فرساست و تنها عشق و ایثار است، که کسی بتواند دوام بیاورد.

او ضمن تاکید بر این مهم که مسئولان وزارت بهداشت و درمان و بهزیستی فارس باید برای کمک به مرکز اتیسم فارس همراه و هماهنگ باشند، گفت: اگر باور داریم که کودک اتیسم نیازمند توجه و حمایت است در کمک کردن به این‌ها و خانواده هایشان که رنج و نگرانی مفرطی را متحمل میشوند نباید لحظه‌ای درنگ کنند.

پاک فطرت افزود:کار در مراکز اتیسم، انسان‌های پای کار و عاشق میخواهد که به حمداله با ترکیب خوبی که از خواهران و برادران فعال و متخصص در مرکز جامع اتیسم فارس مشاهده می‌شود این افراد دلسوز و عاشق حضوری موثر و ارزشمند دارند.

این نماینده مجلس یازدهم یادآور شد: در بیشتر ممالک دنیا اماکن عام المنفعه و حمایتی، خیریه‌ها و مراکز توانبخشی، با همراهی و مشارکت شهر داری‌ها ساخته، اداره و مدیریت می‌شود لذا شهر داری و شورای شهر، بهزیستی، علوم پزشکی، مجمع خیرین سلامت و اداره کل مسکن و راه سازی استان در ارائه خدمات، مجوز‌ها، امکانات و حمایت‌های لازم به مرکز اتیسم فارس دریغ و تعلل نکنند.

او ادامه داد: ما هم به‌عنوان نماینده مردم هر کاری برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های اینگونه مراکز از دستمان برآید کوتاهی نمیکنیم.

نماینده مردم شیراز و فارس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وجود خیران در شیراز پتانسیل خوبی برای بهره مند‌ی از الطاف و عنایات این عزیزان جهت تامین بخشی از هزینه‌های اینگونه مراکز است و شما عزیزان زحمتکش دراین مرکز هم باید بیش از گذشته از وجود پر مهر خیرین استان در تقویت مرکز و پیشبرد برنامه هایتان بهره‌مند شد.

پاک فطرت در پایان از هیات مدیره و مدیریت مرکز جامع اتیسم فارس خواست در اینکه اتیسم چیست؟ نشانه‌ها و علائم آن کدام است؟ شناخت و شناساندن این بیماری و... به مردم، فضا سازی رسانه‌ای نموده و نسبت به تولید محتوای سمعی و بصری و تبلیغات لازم در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار