معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ۸۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در شهر بیارجمند اختصاص یافته که ۱۰ هکتار آن با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها در دهه فجر کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در نشست کارگروه جهش و رفع موانع تولید شهرستان شاهرود ویژه بخش بیارجمند گفت: در گام نخست ۱۰ هکتار زمین به متقاضی تحویل داده شده که تمامی زیر ساخت ها از جمله آب، برق و گاز فراهم شده است.

او با بیان اینکه در برنامه استانی احداث یک هزار هکتار گلخانه در دستور کار است، تصریح کرد: برای ۸۰ هکتار این طرح ۴۰ لیتر در ثانیه آب مورد نیاز است که می توان با اختصاص یک چاه مشکل تامین آب را بر طرف کرد.

شریفی نژاد ادامه داد: بیشتر مشکلات مجتمع دامداری هم در حوزه زیر ساختی بود که با هماهنگی های انجام شده با مدیران مرتفع گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اظهار داشت: کارخانه سیمان بیارجمند با توجه به پیشرفت هایی که تاکنون داشته ، مقرر گردید بین بانک و این کارخانه تعاملات سازنده ای برقرار شود تا این طرح به کار خود ادامه دهد تا شاهد رونق این صنعت در منطقه باشیم.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار