رئیسی گفت: نتیجه تست کرونای انگلیسی پزشک سنندجی و ۳۰۰ نفر از افراد در تماس با وی منفی بوده است و شهروندان بابت این موضوع هیچ نگرانی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صبح امروز با حضور رئیس جمهور، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، استاندار کردستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ویدئوکنفرانسی در راستای مدیریت بیماری کرونا ویروس در محل سالن جلسات استانداری کردستان برگزار شد.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در این جلسه ویدئو کنفرانسی، ضمن تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کردستان، با اشاره به زمزمه رد پای کرونا انگلیسی در کردستان اظهار کرد: یکی از پزشکان سنندجی که ماه گذشته در بازگشت از سفر انگلیس به ایران مورد تست و آزمایش در دو کشور مقصد و مبدا قرارگرفته بود، اما با توجه به حساسیت موضوع با همکاری مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کردستان این مهم مورد پیگیری جدی قرارگرفته و آزمایشات مربوطه جهت تشخیص انجام شد.

رئیسی اعلام کرد: جواب تست کرونا انگلیسی پزشک سنندجی طی آزمایشات انجام شده و مکرر مبنی بر تشخیص کرونا جهش یافته منفی است و شهروندان بابت این موضوع هیچ نگرانی نداشته باشند.

او افزود: در این مدت از ۳۰۰ نفر از افرادی که با پزشک مذکور در ارتباط و تماس بودند نیز تست کرونا انجام شده و خوشبختانه هیچ مورد مثبتی دال بر کرونا انگلیسی تاکنون گزارش نشده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.