مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی پایدار و بدون بارش در سطح استان تداوم خواهد داشت.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همچنان تا عصر پنجشنبه هفته جاری جوی پایدار و بدون بارش در سطح استان تداوم خواهد داشت.

او بیان کرد: طی امروز و فردا (دوشنبه ۲۲ دی) آسمان استان غالباً صاف همراه با وزش باد و در طول روز‌ها با افزایش نسبی دما (بویژه در مناطق مرکزی و شمالی استان) پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: با توجه به احتمال رخداد بهمن در مناطق کوهستانی و ارتفاعات، به کوهنوردان توصیه می‌گردد که نکات ایمنی را به هنگام صعود در ارتفاعات رعایت کنند.

محمدی تصریح کرد: از عصر فردا تا روز چهارشنبه این هفته در مناطقی از استان بخصوص در مناطق شمالی و نوارشرقی استان افزایش ابر پدیده غالب خواهد بود.

او گفت: روز پنجشنبه (۲۵ دی) با تقویت کم فشار سطح زمین سرعت وزش باد در سطح استان تشدید شده و ضمن افزایش نسبی دما و وزش باد‌های تند تا نسبتاً شدید (بویژه در مناطق مرکزی) خواهد وزید.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: در روز جمعه (۲۶ دی) بتدریج آسمان استان ابری شده و با فعالیت سامانه زودگذر ناپایدار، شاهد کاهش نسبی دمای هوا و در مناطقی از استان بارش پراکنده برف و باران (بویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات سبلان) خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.