سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان از کشف ۲۸ تن روغن نباتی از محتکران در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ایرج مرندی سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۲۸ تن انواع روغن نباتی از ۲ انبار مختلف در ارومیه کشف و ضبط شد.

مرندی افزود: طی بازرسی از انبار‌های کالا‌های اساسی سطح ارومیه ۱۹ تن انواع روغن نباتی مایع و جامد که در یکی از انبار‌ها احتکار شده بود، کشف و پرونده احتکار ۲ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریالی این انبار پس از تکمیل جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

او اضافه کرد: همچنین در بازرسی دیگری، ۹ هزار و ۶۴۰ کیلو گرم روغن نباتی و تعداد یک هزار و ۹۲۸ حلب ۵ کیلویی از انبار دیگری کشف شد که ارزش آن به یک میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال می‌رسید.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از ابتدای امسال ۱۲ فقره پرونده احتکار به ارزش ۲۳ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال در استان تشکیل شده که در حال رسیدگی در تعزیرات حکومتی است.

مرندی ادامه دا: اقلام احتکاری کشف شده طی سال جاری شامل انواع خودرو، سیمان، روغن موتور، روغن نباتی، لاستیک، آرد، برنج و شکر بوده است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.