احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی، درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در حاشیه حضور کاندیداها برای ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران، گفت: این که برخی از سرمربیان تیم‌های فوتبال استان خراسان اعتقاد دارند که از سمت استان حمایت نمی‌شوند، نهایت کم لطفی است؛ تیم شهر خودرو، در ابتدا با نام پدیده در فوتبال مشهد شناخته شد. زمانی که باشگاه پدیده و شرکت اصلی پدیده دچار مشکل شده بودند، مدیران استان، مجموعه مدیریت شهری و خود بنده به عنوان عضو شورای شهر مشهد و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر مشهد، شهردار مشهد و استاندار وقت استان خراسان رضوی همگی پای کار آمدند و اجازه ندادند تیم پدیده دچار مشکل شود.

اصولی ادامه داد: گل محمدی و وطن خواه، سرمربی و مدیر عامل وقت باشگاه پدیده هم این موضوع را تایید می‌کنند که مجموعه مدیریت استان خراسان رضوی برای این تیم مردمی، در اندازه بضاعت و توانی که داشته زحمت زیادی کشیده است؛ اما بعد از تغییراتی که در این تیم به وجود آمد و تیم شکل خصوصی پیدا کرد، طبیعتا شرایط و ضوابط هم تغییر کردند.

او در همین زمینه افزود: نهاد‌های دولتی و عمومی برای کمک کردن به تیم‌ها، یک سری ضوابط خاص خود را دارند. من در شورای شهر مشهد طرحی را تحت عنوان حمایت از ورزش قهرمانی طراحی کرده‌ام که ردیف اعتباری خاصی را هم برای این موضوع اختصاص داده‌ایم و از محل همان ردیف اعتباری، به تیم‌های قهرمانی شهر مشهد و استان خراسان و در صدر آن‌ها تیم لیگ برتری فوتبال شهر مشهد (شهر خودرو) کمک خواهیم کرد و هنوز هم این کمک‌ها ادامه دارند.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در ادامه گفت: الان بازی‌های تیم شهر خودرو در مدرن‌ترین ورزشگاه کشور و یکی از بهترین ورزشگاه‌های آسیا برگزار می‌شوند؛ بدون این که هزینه‌ای بابت آن پرداخت شود. بالاخره هزینه نگهداری این ورزشگاه، عدد بسیار بالایی است. این حمایت از طرف مدیران و مجموعه هیئت فوتبال استان خرسان رضوی اتفاق می‌افتد، اما هنوز اجاره آن پرداخت نشده است.

او درباره پرداخت هزینه‌های ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد افزود: در گفت و گویی که با مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس داشتیم، یک چک مدت دار داده اند و ما بقی هم قرار است در قالب قرارداد پرداخت شود.

اصولی گفت: علاوه بر این همکاری‌ها، کمک‌های دیگری هم از سمت هیئت فوتبال استان خراسان رضوی صورت می‌پذیرند؛ اما توقع ما از همه اعضای فوتبال استان خراسان رضوی این است که در یک فضای دوستانه مشکلات را به کمک هم برطرف کنیم. در بحث زمین تمرین، ما پیشنهادات زیادی را به اعضای کادر فنی تیم شهر خودرو ارائه دادیم و قرارداد مشارکت‌ در این زمینه روشن است، اما توافقی در این زمینه صورت نگرفت.

او در پایان گفت: به هر حال ما حامی تیم شهرمان هستیم و تیم شهر خودرو را متعلق به خودمان می‌دانیم؛ در این زمینه شعار نمی‌دهیم و نهایت کار و تلاش را برای تیم شهرمان انجام خواهیم داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار