رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: مجوز استخدام ۳۱۵ نفر اخذ شده است و آزمون استخدامی این نیرو‌ها در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.





به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محسن عظیمی نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابوردر نشست خبری  گفت: مجوز استخدام ۳۱۵ نفر نیروی انسانی برای دانشکده علوم پزشکی نیشابور را گرفته ایم و در روز ۲۵ بهمن ۹۹ آزمون استخدام این نیرو‌ها  برگزار می شود همچنین ۲۴۶ نفر به صورت قراردادی جذب خواهند شد.

او افزود: بیمارستان سوم شهر نیشابور در بهار ۱۴۰۱ افتتاح خواهد که در آن زمان نیز استخدام نیروی انسانی خواهیم داشت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: برای شهرستان زبرخان بیمارستان ۹۶ تخت خوابی پیشنهاد شده است و اگر تکلیف زمین مشخص شود رایزنی‌های لازم را با سازمان برنامه و بودجه با کمک نمایندگان شروع خواهیم کرد.

منصور نعیم آبادی معاون فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی نیشابور در حاشیه این نشست گفت: خوابگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور آماده بهره برداری است. برای این خوابگاه تا کنون ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید


او افزود: دانشکده علوم پزشکی نیشابور در جشنواره قرآنی هدهد ۱۳ مقام کشوری را از آن خود کرده است. همچنین در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت امسال در دانشکده نیشابوردر ابتدا بیش از ۵۰ درصد ظرفیت دانشکده در جشنواره ثبت نام کردند، که پیشرفت ۴ برابری در این زمینه  داشتیم.
 
انتهای پیام//ر.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.