رئیس قرار گاه خاتم الانبیاء گفت: برای کاهش بار ترافیکی تهران و البرز پروژه آزادراه کنارگذر تهران تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سعید محمد رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء در مراسم افتتاح فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: توفیق شد تا با کمک شهرداری تهران پروژه دیگری را افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های زیادی را طی یک ماهه گذشته افتتاح کردیم ازجمله آن‌ها پروژه شارباغ است که فضای راه آهن زیری آن به کمک قرارگاه خاتم الانبیاء ساخته شد.

سردار محمد بیان کرد: پیش از آن هم پارک هرندی برای رفاه حال مردم جنوب شهر تهران و همچنین ایستگاه مترو برج میلاد با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء ساخته شد.

رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار گفت: این بزرگراه برای رفاه حال مردم جنوب شهر تهران ساخته شده است و در راستای کمک به رفع مشکلات اقتصادی که گریبانگیر مردم است خدمات باید بیشتر شوند.

وی تصریح کرد: رویکرد آقای شهردار این بود که با دیدی منطقی به مسائل فکر کنیم و از شهرفروشی که آسیب زیادی به شهر زده بود عبور کنیم و البته این موضوع فشار زیادی را به شهرداری وارد کرد، زیرا منابع آن کم شد.

سردار محمد تصریح کرد: در چنین شرایطی که شهرداری به فکر رفاه حال مردم است دولت باید کمک کند احساس من این است که فضای همکاری آنطور که باید و شاید در راستای منطق عبور از شهرفروشی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء ضمن اشاره به خبری خوب تصریح کرد: پروژه آزادراه کنارگذر تهران از آبیک قزوین ضلع جنوب البرز و تهران عبور می‌کند و در سه راه چرمشهر به منطقه گرمسار می‌رود و بار ترافیکی شرقی و غربی در این محور قرار می‌گیرد و تقاطع جاده اشتهارد و اتوبان قزوین کرج و اتوبان و جاده قدیم قم و اتوبان تهران ساوه دسترسی خوبی ایجاد می‌شود و بار ترافیکی تهران و البرز کاهش میابد.

وی ادامه داد: این پروژه با سرمایه گذاری ۷۰ درصدی قرارگاه خاتم الانبیاء ۳۰ درصد وزارت راه و شهرسازی تکمیل شده و آماده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار