کتاب «اِلیس در سرزمین عجایب» اثر محمد مهرگان در انتشارات بالت منتشر شد.

محمدمهرگان، نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب جدیدش گفت: کتابم با عنوان «اِلیس در سرزمین عجایب» در انتشارات بالت که یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات خامنه‌ای بنی هاشم است، منتشر شد. این اثر در حوزه روانشناسی است.


بیشتربخوانید


وی افزود: فلسفه انتخاب اسم کتاب «اِلیس در سرزمین عجایب» با کتاب مشهور «آلیس در سرزمین عجایب» تفاوت دارد. فردی که به نام اِلیس پدربزرگ رفتار‌های هیجانی و سرزمین عجایب دنیایی است که در آن زندگی می‌کنیم. این اثر راه را به افرادی نشان می‌دهد که می‌خواهند روابط خود را در زمینه‌های مختلف از جمله ارتباط با همسر، فرزند و کارفرما بهبود بخشند.

این نویسنده ادامه داد: دو دسته از افراد می‌توانند از محتوای کتاب «اِلیس در سرزمین عجایب» استفاده کنند؛ یکی افرادی هستند که در زمینه مشاوره فعالیت می‌کنند؛ این افراد می‌توانند در زمینه مشاوره هایشان از کتاب بهره ببرند. دسته دوم افرادی که می‌خواهند، در روابط اجتماعی خود تغییری ایجاد کنند و روابطشان را بهبود ببخشند. اگر سه رویکرد اول در زمینه‌های روابط با همسر، فرزندان و کارفرما در فصل اول به مخاطبان کمکی نکرد، ترکیب این سه رویکرد در بخش دوم کتاب می‌تواند آن‌ها را یاری کند. ۸۰ درصد مطالب کتاب تالیفی است و مابقی آن گردآوری شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.