مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بیجار از اعطای پنج میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان بیجارخبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جواد عزیزی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بیجار گفت:به منظور گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی پنج میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال برای اشتغالزایی و تامین معیشت مددجویان دربیجار اعطا شد.

او افزود:این میزان سرمایه گذاری در قالب تسهیلات اشتغالزایی و تامین معیشت مددجویان تحت پوشش هزینه شده است.

عزیزی گفت: پرداخت ۱۰ مورد وام اشتغالزایی به میزان چهار میلیارد ریال و تسهیلات ارزان قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی طرح کارگشایی از جمله کمک‌های این نهاد برای اشتغال زایی مددجویان است که هدف این نهاد از تامین این تسهیلات کارآفرینی و خود باوری افراد تحت پوشش است.

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بیجار بیان کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و ارائه خدمات مورد نیاز در زمستان به افراد تحت پوشش، ۳۰ دستگاه بخاری و آبگرمکن گازی نو اهدا شده که برای تامین آن ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

عزیزی گفت: همچنین تعداد ۶۰ بسته سبد غذایی با سرانه ۲ میلیون ریالی هم با اعتباری بالغ بر۱۲۰ میلیون ریال در طرح کرامت و حمایت از بنیاد خانوار‌های روستایی که در ایام کرونایی در تهیه کالا‌های اساسی دچار مشکل هستند اهدا شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.