رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۴ عملیات مهار آتش سوزی طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم به انجام ۴ عملیات مهار آتش سوزی با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۷ و ۵۶ دقیقه حریق منزل مسکونی در منطقه پادادشهر فاز یک اطلاع رسانی شد.

او علت حریق را اتصال فن هواکش اعلام کرد و افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق و گاز ساختمان حریق را مهار کردند، ضمن اینکه حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۱۸ و ۲۸ دقیقه در منطقه صد دستگاه نبش خیابان یک کربن با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

قنبری با اشاره به برخورد هیوندا و پژو پارس در ساعت ۱۸ و ۵۶ دقیقه در مسیر۲۰ کیلومتری جاده اهواز-خرمشهر بیان داشت: این حادثه منجر به مصدوم شدن ۲ سرنشین مرد و یک سرنشین زن پژو پارس و ۷ سرنشین مرد هیوندا شد و آتش‌نشانان با چیدمان علائم هشداردهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از ابزار برش و نجات مصدومان را از داخل خودرو‌ها خارج کردند و آن‌ها را برای مداوا به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اعزام آتش نشانان ساعت ۲۰ و ۵۷ دقیقه به منطقه کیانپارس خیابان ۸ شرقی اظهار کرد: نشت گاز در مجتمع پزشکی با همکاری آتش نشانان و عوامل ۱۹۴ شرکت گاز برطرف و از بروز انفجار و آتش سوزی جلوگیری شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار