روند اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور علی اَبرازه نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  علی ابرازه نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از روند اجرای این طرح گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان گام چهارم بیماری کویید – ۱۹ با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، بسیج، هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد با موفقیت در شاهرود اجرا شده است.

او افزود: نقطه قوت اجرای طرح شهید سلیمانی در شاهرود حیطه مراقبتی است که با تیم تخصصی شامل پزشک و پرستار مراحل رهگیری، مراقبت و ویزیت در منزل با اعزام پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت و تیم سیار بسیج به خوبی اجرا شده است.

ابرازه گفت: در این طرح در شاهرود استفاده از مهمانسرا و هتل برای برای بیمارانی که در منزل امکان قرنطینه ندارند فراهم شده است.

نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت: طرح شهید سلیمانی در کنار اجرای طرح محدویت‌های هوشمند و کاهش تردد‌ها به کاهش موارد ابتلا، بستری و فوت بیماران کرونا کمک کرده است.

او اضافه کرد: این طرح تا پایان امسال ادامه دارد تا انتقال بیماری را کاهش داده و زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.