فرمانده انتظامی نیشابور گفت: عاملان شرارت شب گذشته نیشابور در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین دهقان پور فرمانده انتظامی نیشابور گفت: شب گذشته در پی گزارش شرارت سه شرور موتورسوار در خیابان ۱۷ شهریور نیشابور به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله دستورات لازم برای برخورد قاطعانه با عاملان این بی نظمی صادر شد.

او افزود: ماموران انتظامی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شدند و بررسی‌های آن‌ها نشان می‌داد این افراد شرور با سلاح سرد به هفت خودرو پارک شده در کنار خیابان خسارت وارد کرده و متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: تیم‌های مشترک کلانتری ۱۳، یگان امداد، پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی نیشابور در این عملیات بطور ویژه وارد عمل شدند و کمتر از یک ساعت عاملان این شرارت خیابانی شناسایی و ساعت یک بامداد امروز دستگیر شدند.

دهقان پور بیان کرد: شهروندانی که از این متهمان شکایتی دارند می‌توانند هر چه سریع‌تر به کلانتری ۱۳ واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

 او با اشاره به اینکه متهمان برای رسیدن به سزای عمل خود به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، تصریح کرد: نظم و امنیت شهروندان فهیم و قانون مدار نیشابور خط قرمز پلیس است و به پشتوانه همکاری مردمی و پشتیبانی دستگاه قضایی به افرادی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را خدشه دار کنند فرصتی برای جولان و خودنمایی نخواهیم داد و با برخورد قاطعانه و قانونی خادمان امنیت روبرو خواهند شد.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.