رئیس مرکز بهداشت اندیمشک، گفت: نیرو‌های شبکه بهداشت و درمان، بسیج و هلال احمر با تمام توان اجرای طرح شهید سلیمانی را در این شهرستان آغاز کردند

فریدون کاظمی رئیس مرکز بهداشت اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح خانه به خانه شهید سلیمانی با توجه به زمان بندی که برای آن در نظر گرفته شده، آموزش لازم به داوطلبان درجهت بیماریابی افراد مبتلا به کرونا ویروس داده شده، و نیرو‌های بسیج، هلال احمر و سایر دستگاه‌ها با تمام توان غربالگری خانواده‌ها را در این شهرستان آغاز کردند.

او افزود: همه نیرو‌های طرح شهید سلیمانی کارت شناسایی معتبر دارند افراد عضو تیم‌های این طرح اغلب از محله‌ها هستند و مردم آن‌ها را می‌شناسند و امکان سو استفاده وجود ندارد.

کاظمی ادامه داد: در این طرح افراد با رفتن به درب خانه‌ها و انجام آزمایش و تست افراد بیمار را شناسایی و آن‌ها را به مراکز درمانی معرفی می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک بیان داشت: هدف از اجرای طرح خانه به خانه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان است و ما همه تلاش خود را در جهت محقق شدن این طرح انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.