رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جلگه رخ گفت: در سایه تلاش فرهنگیان و مطابق گزارش کشوری پیام رسان شاد، حدود ۸۵درصد از دانش‌آموزان در بخش جلگه رخ از این شبکه آموزشی استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود قهار رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جلگه رخ با اشاره به اینکه ۸۵ درصد دانش‌آموزان امکان استفاده از شبکه شاد را دارند،گفت: از زمان تغییر وضعیت آموزش از سنتی و حضوری به فضای مجازی بدلیل شیوع ویروس کرونا، مدیران و معلمان آموزش دانش آموزان را ازطریق شبکه آموزشی دانش آموزی "شاد" پیگیری می‌کنند.

او افزود: طرح و برنامه آموزش وپرورش و مسئولیت‌ها و وظایف مدیران، مربیان و معلمان، و همچنین جلسات وکارگاه‌های آموزشی با مدیران و معلمین منطقه رخ نیز از طریق شبکه شاد پیگیری می‌شود.

قهار بیان کرد: بخش رخ در بین شهرستان تربت حیدریه، بیشترین تعداد مدارس دولتی روستایی را دارد و به دلیل وجود مشکلاتی از قبیل در دسترس نبودن اینترنت در مدارس روستایی، دور دست بودن و نداشتن گوشی اندرویدی، بخشی از دانش آموزان از طریق شبکه‌های تلویزیون وبخشی نیز به واسطه مجاهدت معلمان، راهبران آموزشی، مدیران و مدیر آموزگاران و خیرین از محتوا و بسته‌های یادگیری و درسنامه استفاده می‌کنند.

او تصریح کرد: مدعی نیستیم شبکه شاد بدون نقص بوده و ایراد ندارد،  اما از بهترین شبکه‌هایی است که به لحاظ محتوا و سایر امکانات در اختیار ما قرار دارد.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار