عرفانی نسب گفت: تصفیه خانه جدید فاضلاب خمین نیمه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

عرفانی نسب مدیرکل آب و فاضلاب استان مرکزی در حاشیه بازدید از روند تصفیه خانه فاضلاب شهر خمین  در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: فاز دوم این تصفیه خانه با ظرفیت ۷۳۰۰ متر مکعب همچون فاز اول در حال ساخت است که تلاش می‌کنیم در نیمه اول سال ۱۴۰۰ این پروژ را اتمام و به بهره برداری برسانیم.

عرفانی نسب با اشاره به پیشرفت ۶۵ درصدی فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب خمین گفت: اعتبار تخصیصی سال جاری در بخش فاضلاب ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با پیگیری‌های مستمر ۱۰۰ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تصفیه خانه فاضلاب موجود در فاز یک متناسب با جمعیت سال‌های قبل بوده و با توجه به شرایط حال اعم از افزایش جمعیت و مصرف بالای آب توسط همشهریان در زمان شیوع کرونا شاهد حجم بالایی از پساب فاضلاب در تصفیه خانه هستیم.

نظری با بیان اینکه راه اندازی فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خمین اهمیت فوق العاده‌ای دارد افزود: امید است با تصمیم گیری در خصوص انتقال پساب خروجی فاضلاب شهر خمین به شهرک صنعتی و ... مشکلات روستا‌های پایین دست این تصفیه خانه نیز رفع شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل آب و فاضلاب استان مرکزی از روند پیشرفت فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۸ دی ۱۳۹۹
خوبه