رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: واگذاری زمین چمن مجموعه چمران به باشگاه خوشه طلایی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حامد توکلی رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه از تقاضای واگذاری زمین چمن مجموعه چمران به باشگاه خوشه طلایی خبر داد و گفت: با این واگذاری معتقدم که بخشی از مشکلات باشگاه در خصوص زمین مرتفع خواهد شد و این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

توکلی افزود: سال گذشته در بخشی از این زمین، چمن سردسیری کشت شد که همینک سبز است، ولی کشت نوعی از چمن به نام مرق در گذشته که با شرایط موجود تناسب ندارد موجب از بین رفتن کیفیت زمین شده است.

او اضافه کرد: با توجه به محدودیت اعتباری و ابلاغ نشدن اعتبار در ده ماه گذشته به اداره‌ی ورزش و جوانان ساوه، با کمک و حمایت خیرین، مجموعه شهید چمران به دوربین‌های مدار بسته مجهز شد تا در صورت صعود تیم خوشه طلایی به لیگ برتر، مشکلی از این بابت در ساوه نداشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه بیان کرد: تکمیل بازسازی مجموعه‌ی چمران ساوه نیازمند ۲ میلیارد ریال اعتبار است.

او با اشاره به افزایش ۴ هزار نفری ورزشکاران ساوه در یکسال اخیر ادامه داد: با کار تیمی و همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و فرماندار ساوه، دو زمین چمن در روستا‌های ساوه احداث شد که پس از سال‌ها با اختصاص اعتبار، چمن مصنوعی مجموعه فجر ساوه هم به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.