در حالی که فدراسیون فوتبال زمین چمن ساوه را برای مسابقات مناسب نمی‌داند اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه نظر دیگری دارد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه از موضوعات چالش بر انگیز یکی دو سال اخیر در بازی‌های لیگ یک جام آزادگان بوده و خوشه طلایی ساوه، تیم لیگ یکی فوتبال این شهر را همواره در بازی‌های با مشکل مواجه کرده است.

در حالی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه عصر امروز به مصاف حریف می‌رود که با نظر لیگ مبنی بر آماده نبودن تنها زمین چمن ساوه این بازی خانگی باید در خارج از ساوه و در شهر اراک برگزار شود.

 

اما و اگر‌های زمین چمن ساوه و سرگردانی تیم خوشه طلایی

نظر فدراسیون فوتبال درباره زمین چمن ساوه

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرد: به علت آماده نبودن ورزشگاه شهید چمران ساوه تیم خوشه طلایی هفته دوم لیگ یک، در اراک از میهمان خود استقلال خوزستان پذیرایی می‌کند.

اما و اگر‌های زمین چمن ساوه و سرگردانی تیم خوشه طلایی

تامین نکردن نظر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال موجب شده تا بار‌ها تیم خوشه طلایی بازی‌های خانگی را در شهر‌های دیگر برگزار کند و قطعا این موضوع روی روحیه تیم و بازیکنان تاثیرمی گذارد.

نظر مدیرعامل تیم خوشه طلایی درباره زمین چمن ساوه

حسین پرویزی مدیرعامل تیم خوشه طلایی ساوه هم با تائید نظر فدراسیون گفت: زمین چمن مجموعه‌ی شهید چمران کیفیت لازم برای برگزاری بازی‌ها را ندارد.

اما و اگر‌های زمین چمن ساوه و سرگردانی تیم خوشه طلایی

حسین پرویزی افزود: شرایط فنی مسابقات ایجاب می‌کند که زمین چمن استاندارد‌های لازم را داشته باشد، ولی بنا به صلاحدید سرمربی، در زمین مجموعه چمران امکان ارائه‌ی بازی با کیفیت وجود ندارد.

او اضافه کرد: از طریق سازمان لیگ درخواست تغییر مکان میزبانی در هفته‌ی دوم را ارائه کردیم تا پس از رفع معایب زمین، امکان بازی‌ها فراهم شود.

اما و اگر‌های زمین چمن ساوه و سرگردانی تیم خوشه طلایی

با وجود نظر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و مدیرعامل تیم خوشه طلایی ساوه مبنی بر آماده نبودن ورزشگاه شهید چمران ساوه برای مسابقات، اما رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه نظری غیر از این دارد.


بیشتر بخوانید:

  • ورزشگاه عاریتی برای پذیرایی خوشه طلایی از اهوازی‌ها

  • مسابقات لیگ به نام خوشه طلایی به کام حریفان

  • آماده سازی ورزشگاه شهید چمران ساوه با دستان خالی


نظر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه  درباره زمین چمن این شهر

حامد توکلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه گفت: زمین چمن مجموعه چمران از کیفیت لازم برخوردار بوده و از سوی سازمان لیگ نیز مورد تایید قرار گرفته است.

اما و اگر‌های زمین چمن ساوه و سرگردانی تیم خوشه طلایی

حامد توکلی افزود: همه‌ی بازی‌های دوستانه، تمرینات و مسابقات تیم خوشه طلایی در این زمین برگزار شده و بعید می‌دانیم که با تغییر یک بازی، در کیفیت زمین چمن، تغییری حاصل شود.

او در پاسخ به علت نیمه کاره رها شدن کار بازسازی مجموعه‌ی ورزشی چمران ساوه اضافه کرد: سال گذشته تغییرات اساسی در بازسازی و افزایش ظرفیت تماشاگران این ورزشگاه صورت گرفت که اکنون به علت نبود اعتبارات کافی، کار بازسازی تعطیل شده است.

اما و اگر‌های زمین چمن ساوه و سرگردانی تیم خوشه طلایی

سال گذشته هم زیرساخت‌های مجموعه شهید چمران ساوه از قبیل جایگاه تماشاگران، نور، رختکن تیم ها، جایگاه وی. آی. پی و چمن ورزشگاه مورد تایید مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور نبود و این تیم مجبور شد میزبان حریفان در شهر‌های دیگر مثل قم باشد.

با وجود این، اما و اگر‌ها از نظر قوانین فوتبال، باید نظر فدراسیون تامین شود و دود اختلافات در نهایت به چشم بازیکنان و ورزشکاران ساوجی می‌رود.

اما و اگر‌های زمین چمن ساوه و سرگردانی تیم خوشه طلایی

میزبانی از حریفان در شهر‌های دیگر به نام خوشه طلایی و به کام حریفان است چراکه میزبانی به نام تیم ثبت می‌شود، اما در عمل شرایط میزبانی فراهم نمی‌شود.

مجموعه‌ی شهید چمران تنها زمین چمن طبیعی شهر ساوه

حسین غریبی رئیس هیات فوتبال ساوه گفت: مجموعه‌ی شهید چمران به عنوان تنها زمین چمن طبیعی شهر ساوه است که همه‌ی تمرینات و مسابقات تیم خوشه طلایی در آن برگزار می‌شود.

غریبی افزود: با توجه به حضور یک تیم دیگر فوتبال ساوه در لیگ دسته سوم کشور و فشار بیش از ظرفیت آن، باید در آینده‌ی نزدیک شاهد از بین رفتن این زمین باشیم.

اما و اگر‌های زمین چمن ساوه و سرگردانی تیم خوشه طلایی

با توجه به روند رو به رشد جذب علاقمندان به ورزش فوتبال و حضور نمایندگان این رشته ورزشی در رقابت‌های کشوری، توجه به استاندارد‌ها در استادیوم شهید چمران و احداث زمین چمن دیگری در شهر ساوه، ضروری به نظر می‌رسد.

اما و اگر‌های زمین چمن ساوه و سرگردانی تیم خوشه طلایی

سوت دیدار امروز خوشه طلایی ساوه با استقلال خوزستان ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز به صدا در می‌آید و تیم خوشه طلایی با وجود میزبانی، به خاطر آماده نبودن زمین چمن مجموعه‌ی چمران ساوه، این دیدار خانگی را در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.