فرماندار کبودراهنگ گفت: شبکه اینترنت کبودراهنگ برای انتخابات باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت اله مهدوی فرماندار کبودراهنگ در خصوص این موضوع بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات نیازمند تقویت زیرساخت‌های اینترنتی برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از انتخابات در این شهرستان هستیم.

او افزود: در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ علاوه بر ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مهدوی اظهار داشت: با توجه به نقش شبکه اینترنت در برگزاری انتخابات انتظار می‌رود اعتبار لازم برای تقویت اینترنت شهرستان کبودراهنگ اختصاص یابد تا سال آینده با مشکلی مواجه نشویم.

فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه بخش مرکزی این شهرستان مکان تفریحی ندارد گفت: این موضوع موجب شده ساکنان این منطقه به مرکز استان یا رزن مراجعه کنند.

مهدوی اضافه کرد: کوه قلی آباد منطقه‌ای مشرف به شهر و دارای آب و هوایی مطبوع است که در صورت آباد شدن می‌توان از آن به عنوان یک مکان گردشگری استفاده کرد.

او اظهار داشت: سال گذشته ۱۵۰ میلیون تومان برای طرح مطالعاتی این منطقه اختصاص یافت و هم اینک منتظر نظر مشاور برای اجرای طرح گردشگری هستیم.

طبق آخرین آمار‌ها بیش از ۸۵ درصد مناطق شهری و روستایی استان همدان زیر پوشش شبکه اینترنت قرار دارد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.