معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : بیش از ۹۰۰ مادر باردار و شیرده مناطق محروم کرمانشاه تحت پوشش کمیته امداد به مدت ۱۲ ماه هستند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمود رضایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : کمیته امداد کرمانشاه از مادران باردار و شیرده در مناطق محروم و حاشیه‌ای به صورت ویژه حمایت می‌کند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۹۴۹ مادر نیازمند در استان کرمانشاه با مشارکت مراکز بهداشت شناسایی شده‌اند،گفت : مادران شناسایی شده از ابتدای ماه چهارم بارداری تا پایان ۶ ماهه نخست شیردهی به مدت ۱۲ ماه از حمایت‌های معیشتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کارت‌های بانکی مادران به صورت ماهانه شارژ می‌شود، افزود: سرانه اعتبار پرداختی به هر یک از مادران باردار و شیرده ۲۰۰ هزار تومان است.

رضایی افزود: کارت‌های بانکی به این مادران برای خرید اقلام غذایی اعطا شده که اعتبار این کارت‌ها با مشارکت بنیاد علوی تأمین می‌شود.

او با یادآوری اینکه شارژ اعتباری کارت‌های بانکی از طریق پیامک به اطلاع مادران خواهد رسید، گفت: در ماه گذشته ۱۹۰ میلیون تومان اعتبار به مادران باردار و شیرده اختصاص داده شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.