مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه؛ از مشارکت هفت هزار حامی برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین در قالب پویش «ایران مهربان» در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه؛ از مشارکت هفت هزار حامی برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین در قالب پویش «ایران مهربان» در استان خبر داد و گفت : پدران معنوی و یا همان حامیان ماهیانه حداقل ۲۰ هزار تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک می‌کنند.

او با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان است، گفت : هم اکنون هر یک از ایتام کرمانشاهی حداقل از حمایت چهار پدر معنوی با سرانه کمک ماهیانه ۳۵۰ هزار تومان بهره‌مند هستند که امیدواریم با جذب حامیان جدید در پویش ایران مهربان این میزان کمک افزایش پیدا کند.

رخصی با بیان اینکه پویش ایران مهربان از ابتدای نیمه دوم امسال باهدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به اجرا درآمده است، افزود: این طرح در راستای افزایش حمایت‌های مادی و معنوی حامیان نیکوکار از فرزندان ایتام و محسنین برگزار می‌شود و امیدواریم مثل همیشه مورد استقبال مردم نوع دوست و نیکوکار کرمانشاهی قرار بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه با اشاره به پیوستن کارکنان دولت، شهرداری و سازمان تامین اجتماعی استان به پویش ایران مهربان ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال ۳۷ هزار حامی جدید برای این فرزندان استان جذب شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.