اپل با درآمد ۵۴۰ میلیون دلاری رکورد دار فروش برنامه در شب سال نو شد

شرکت اپل اعلام کرد که در شب سال نو توانست ۵۴۰ میلیون دلار در آمد از فروش برنامه در اپ استور به دست بیاورد و رکورد دار فروش برنامه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل فاش کرده که App Store با صرف بیش از ۵۴۰ میلیون دلار، در روز سال نو رکورد هزینه یک روزه را شکست. مردم ۱.۸ میلیارد دلار بین شب کریسمس و شب سال نو هزینه خرید برنامه‌های جدید برای گوشی‌های موبایلشان کردند.

اپل گفت که بیشتر هزینه‌های صرف شده در تعطیلات به بازی‌ها اختصاص داشت، اگرچه کالا‌ها و خدمات دیجیتالی دیگری را نیز شامل می‌شد. این در حالی است که اپل بازی Fortnite را از فروشگاهش به دلیل اینکه نمی‌تواند برای تقویت خط اصلی خود به آن خرید‌های درون برنامه‌ای اعتماد کند، از لیست اپ استور خارج کرده است.


بیشتر بخوانید


تاثیر قرنطینه‌های اجباری بر افزایش استفاده از App Store

در شرایطی که شیوع کرونا، قرنطینه‌های اجباری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی باعث شده مردم نتوانند یکدیگر را ببینند و حتی به سفر بروند، استفاده از App Store راهی آسان برای خوشحالی و سرگرمی مردم است.

برنامه App Store

حداقل هزینه ثبت شده در اپ استور نیز برای اپل مهم است. این شرکت به اندازه قابل توجهی به خدمات متکی است تا فراز و نشیب‌های فروش سخت افزار را جبران کند. افزایش خرید‌های فروشگاه App نشان می‌دهد که این استراتژی در حال نتیجه دادن است، حتی اگر برخی از خدمات عملکرد بهتری نسبت به سرویس‌های دیگر داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار