نبود اینترنت در ۵ روستای شهرستان بناب و بازماندن دانش آموزان از تحصیل

در چهارمین جلسه پیگیری مشکلات روستا‌های بناب مطرح شد، که معضل نبود اینترنت در پنج روستای آلقو، صور، توتاخانه، حاج مصیب و قره قشلاق شهرستان بناب حل نشده و دانش آموزان زیادی از ادامه تحصیل در برنامه شاد باز مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت:با پیگیری‌های انجام گرفته با مسئولان مخابرات استان و کشور، به دنبال حل مشکل اینترنت که از اصلی‌ترین مشکلات منطقه است، هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل به طور کامل حل شود.

 او به تعمیر مجدد ۴۰ کیلومتر از آسفالت راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مهم و اولویت شهرستان در سال آینده، آسفالت ریزی راه‌های روستایی است که امیدواریم بخش‌های مهم از جاده‌های روستا‌های بناب از محل قیر رایگان آسفالت‌ریزی شوند.

او به کمبود آب کشاورزی منطقه اشاره کرد وگفت: با توجه به کم‌آبی سال‌های اخیر و خشک شدن دریاچه ارومیه، کشاورزان با همکاری جهاد کشاورزی باید توجه ویژه‌ای به تغییر الگوی کشت و تعییر الگوی مصرف آبیاری داشته باشند و برای کشت از محصولاتی استفاده کنند که سازگاری بیشتری با محیط منطقه داشته باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که توجه ویژه‌ای به حل مشکلات روستا‌های شهرستان داریم افزود: اعلام می‌کنیم که به اندازه شهر بناب، پیگیر مشکلات روستا‌های این شهرستان بوده و هیچ تفاوتی بین شهر نشینان و روستانشین‌ها وجود ندارد و برای همه روستا‌های بناب برنامه‌ها و اهداف مشخص شده‌ای را تعیین کرده و پیگیر حل مشکلات آن‌ها هستیم.

باقری بنابی با اشاره به نبود اینترنت در برخی از روستا‌های بناب، گفت: از فرماندار، بخشدار و اداره آموزش و پرورش انتظار داریم تا نسبت به برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری در این روستا‌ها اقدام کنند.

در چهارمین جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های بناب، دهیاران و شورای روستا‌ها از عمده مشکلات حوزه‌ی خود خبر داده و درخواست پیگیری و حل مشکلات از نماینده و مسئولان ادارات شدند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار