برخورداری ۹ روستای هریس از اینترنت همراه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی گفت: با افتتاح سایت اینترنت همراه در هریس ۹ روستای این شهرستان از اینترنت برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، فرزاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی گفت: با بهره برداری از سایت اینترنت همراه در مجموع ۶۳۷ خانوار و جمعیتی افزون بر دو هزار نفر تحت پوشش اینترنت و تلفن همراه قرار گرفتند.

 فرزاد افزود: با بهره برداری از این سایت با هزینه بیش از ۱۲ میلیارد ریال علاوه بر روستای مهرام ۸ روستای مجاور دیگر شامل روستا‌های نوجه ده، نهران، خانقاه، اندیس، خشکناب، ناحیه، هرزه ورز و تازه کند نیز تحت پوشش اینترنت قرار می‌گیرند.

خاکپور فرماندار شهرستان هریس نیز با اشاره به اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر کنونی و به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا،گفت: افتتاح سایت‌های همراه در روستا‌ها و شهر‌های شهرستان هریس علاوه بر تسهیل در روند ارتباطات و آموزش‌های مجازی باعث رونق کسب و کار‌های آنلاین نیز در این شهرستان می‌شود.

 محرم زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در شرایط فعلی و برگزاری کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها به صورت مجازی، توسعه سایت‌های تلفن همراه در مناطق روستایی اهمیت بیشتری یافته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.