به همت جهادی سبزپوشان سپاه ناحیه ثارالله شیراز هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نماینده ولی فقیه در استان فارس در یادآوره شهدا که با عنوان "دست‌های آسمانی" که به همت سپاه ثارالله شیراز برگزار شد، با بیان اینکه راه اصلی زنده شدن جامعه را در سوره انفال مشاهده می‌کنیم، گفت: شهادت، زندگی جاودان و رمز اصلی حیات است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام افزود: ما ملت مرده‌ای پیش از انقلاب بودیم و این جمله شهید سلیمانی که " ما ملت شهادتیم" نشان‌دهنده تغییر این روند پس از انقلاب است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: پیش از انقلاب زیر چکمه ٤٠ هزار آمریکایی بودیم و نمی‌شد حرفی زد. امروز هم انسان شرمش می‌شود که بعضی از مسائل آن زمان را بگوید البته در سریال روز‌های ابدی، اشاره کوچکی به این مسائل شد، اما انسان از ذکر آن‌ها خجل می‌شود.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه امروز ما ملت زنده هستیم هر چند در شرایط تحریم به سر می‌بریم، گفت: همه انقلاب از اینجا شروع شد که زندگی تحت ولایت و استقلال به واسطه امام راحل (ره) قرار گرفت.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: تغییر ملت مرده به ملت شهادت و ملت امام حسین به خاطر پاسخ مثبت به ولایت بود.

آیت‌الله دژکام ضمن قدردانی از اقدام مطلوب سپاه فجر فارس مبنی بر آزادی زندانیان جرائم غیدعمد و تداوم کمک‌های مؤمنانه، گفت: همه این تلاش‌ها از یک جمله رهبری آغاز شد و مردم با حرمتی زیبا آن را شکل دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس ه در این  مراسم با بیان اینکه در استان فارس شاهد خدمات بسیاری هستیم، گفت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری امسال قریب ۶۰۰ هزار بسته معیشتی و سه میلیون پرس غذای گرم توزیع شد.

محمد بذرافشان اظهار کرد: خداوند را شکر می کنیم که به برکت خون شهدا با رهنمون های مقام معظم رهبری در کشوری مانند ایران زندگی می کنیم.

او  تصریح کرد: امروز به یاد شهیدی که برای مردم و در کنار مردم بود، به همت کمیته امداد منطقه سه شیراز و سپاه ثارالله هزار بسته معیشتی نیز توزیع می شود.

او تصریح کرد: افتخار می کنیم به عنوان یک بسیجی در کنار مردم حضور داریم و همچنین قدردانی می کنیم از تلاش های همه نهادهایی که با همدلی در کنار مردم حضور دارند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.