حجت الاسلام حیدری گفت: تامین امکانات رفاهی و ضروری عشایر جزو وظایف ذاتی است و باید شرایط تولید برای این قشر فراهم شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایش سران و معتمدین با حضور حجت الاسلام حسن حیدری نماینده و مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در امور عشایر و اقوام عرب استان و حجت الاسلام رستمی مدیر اداره تبلیغات اسلامی هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن حیدری در این همایش با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران که عشایر را ذخایر انقلاب معرفی کرد، گفت: تامین امکانات رفاهی و ضروری عشایر جزو وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی است و مسئولان امر باید زمینه و شرایط مناسب تولید را برای این قشر مولد و کم توقع فراهم نمایند.

او با بیان اینکه نقش عشایر در تامین و حفظ امنیت پایدار بسیار مهم و تاثیرگذار است، افزود: عشایر همواره در سال‌های پیروزی انقلاب و بعد از آن دوشادوش نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی مرزبان و حافظ کیان ایران اسلامی هستند و در کنار آن بخش عمده‌ای از نیاز کشور به فرآورده‌های دامی را تامین می‌کنند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی خود را در حمایت از سران عشایر اعلام می‌کند و در کنار آن کانون سران و معتمدین عشایر را در شهرستان تشکیل خواهد داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.