کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: جو استان اصفهان تا هشت روز آینده پایدار است و تا روز یکشنبه نیز افزایش حجم آلاینده‌های هوا ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مژگان امیرامجدی کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جوی پایدار تا پایان این هفته  بر روی استان است.

او افزود: بر این اساس وضعیت جوی استان به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد ملایم در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل پایداری نسبی جو شرایط برای افزایش آلاینده‌های هوا فراهم است، ادامه داد: از این رو شاخص آلودگی هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه تا هشت روز آینده جو استان پایدار است، اضافه کرد: تا روز یکشنبه نیز افزایش حجم آلاینده‌های هوا ادامه خواهد داشت.

امیرامجدی با بیان اینکه وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی را ندارد، ابراز داشت: بر این اساس دمای هوای اصفهان در این بازه زمانی در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۱ و منفی ۶ درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

او گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده چادگان و بویین میاندشت با دمای منفی ۱۱ درجه سانتی‌گراد سردترین و چوپانان با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.