کارشناس مسئول پیش بینی هوای اصفهان گفت: در هفت روز آینده هیچ سامانه جوی برای استان اصفهان پیش بینی نشده و جو پایدار خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی پایدار بر روی استان در این بازه زمانی است.

او افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان اصفهان آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعدازظهر‌ها پیش‌بینی می‌شود.

فردا حجم آلاینده‌ها در اصفهان افزایش می‌یابد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از روز چهارشنبه شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی مهیا است، ادامه داد: بر این اساس تا بعد از ظهر شنبه شاهد افزایش حجم آلاینده‌ها هستیم و در بعد از ظهر شنبه با وزش بادی که پیش بینی شده کیفیت هوا بهبود می‌یابد.

او اضافه کرد: باید توجه داشت که تا یک هفته آینده سامانه جوی فعالی بر روی استان اصفهان پیش بینی نشده است.
 
آقایی با اشاره به کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوای در اکثر مناطق استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۰ و منفی هفت درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

او گفت: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت، چادگان و میمه با دمای هوای منفی ۱۱ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.